miercuri, 19 ianuarie 2011

Zapada m-ar fi facut sa zambesc

De ceva timp nu mai e zapada.
Nu mai stiu cand a inceput. Se topea zapada si se auzeau cum cad turturii mari de la blocul de vis-a-vis.
Parca venea primavara.

Acum e deprimant. E iarna! E mijlocul lunii ianuarie si nu avem zapada. Ieri am mers imbracata ca de toamna si fara caciula pe cap, fara gluga, fara manusi.
Zicea cineva ieri ca, cica, vine din nou frigul.  Dar zapada?

Fratele meu a plecat din oras si si-a luat snowboard-ul cu el. Pentru fericirea lui, sper sa ninga si sa fie zapada pe partie, ca de mult asteapta asta.

Off!!! Acum e si ceata afara. E atat de posomorata vremea! Nu am chef de nimic. Pofta de viata? Mhm ... Nici nu stiu cum sa ma duc si sa ma port la ora cu copiii. Au devenit si ei obositori. Erau parca mai cuminti. Si R mi-a adus un copil pe care nu-l vreau deloc la mine in grupa. Nu-mi place deloc.

Tot ce vreau e sa stau in casa, sa ma uit la filme, sa citesc, sa studiez pentru examenul de instructor I. Nu vreau sa ies din casa. Singurul lucru care ma mai motieaza sa ies din casa este antrenamentul ... dar doar faptul ca stiu ca trebuie. In ce hal am ajuns!!! La ora cu copiii ma duc acum tot doar pentru ca stiu ca trebuie si alfel nu am nici macar un leu in buzunar. Si-asa nu castig bani ... nici un sfert pentru cheltuielile lunare.

Ca si cum nu ar fi de ajuns starea generala nasoala, a venit mama ieri si ne-a zis ca a primit preavizul. In martie ramane fara loc de munca. Ea zice ca e usurata. Eu ... nu stiu. Daca nu ramanea fara loc de munca, daca n-ar fi mers treaba cu plecatul din tara, ar fi avut unde sa se intoarca. Asa ... ? Macar s-a sincronizat cu plecarea ei.

Daca ar fi zapada afara, ar fi mai luminos. Zapada m-ar face sa zambesc si sa mai uit un pic de gandurile astea pesimiste care ma ataca.
S-ar putea sa vina vremuri in care sa nu mai fie nicio sansa sa avem zapada de Craciun. Sper sa nu se intample in timpul vietii mele pentru ca ar fi groaznic. Si m-ar costa mult sa plec sa-mi petrec vacanta de iarna intr-o tara cu zapada.

Vreau zapada!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu