joi, 20 ianuarie 2011

Ningeeee!!!!!

Tocmai scriam o noua postare, sub  influenta "depresiei" din ultimele zile cand ... am intors capul spre geam si ... am vazut ca ninge. Un zambet MARE mi-a aparut pe fata si am simtit o bucurie in inima (adica ... chiar am simtit fluturasi in stomac si am simtit cum imi bate inima mai tare).
Incepuse sa ninga cu fulgi mari, cum n-am mai vazut. Ca in povesti. Acum sunt mai mici, dar tot ninge.

Oare mi-a fost ascultata dorinta? Oare asta inseamna ca va fi mai bine?

... ia te uita! Ninge din nou cu fulgi mari, multi. Sper sa se depuna zapada frumoasa si sa vem o iarna frumoasa.

Ma intorc la cealalta postare.

2 comentarii:

  1. Ninge si acum si va mai ninge pana pe 10 martie. :D Go snow! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat a inceput sa imi placa iarna ...dar tot mi-a ajuns. Acu' nu mai vreau zapada si firg :D

    RăspundețiȘtergere