luni, 3 ianuarie 2011

Retete culinare

E un secret fata de multa lume, dar m-am inscris la un curs de bucatar. Nu planuiesc sa ma fac bucatar, dar nu se stie niciodata. In plus, imi place sa gatesc, mai ales sa fac prajituri si alte dulciuri. Fac cursul fiindca asa mi-a venit, il fac pentru mine.

Stiu ca am zis ca am sa pun bucati de cod si alte alea. Vor fi si din alea, cand voi avea timp si chef sa fac asa ceva. Sau daca mi-o va cere careva vreodata.

Nu mai stiu daca am mai zis asta si mi-e lene sa caut. Am sa pun pe blog si unele retete, pe care le-am incercat. De exemplu, am facut niste prajiturele delicioase pentru sarbatorile de iarna. Am sa aleg una si am scriu reteta.

Un comentariu:

  1. Foarte bine ca te-ai inscris la un curs de bucatar. ;) E frumos sa gatesti, mai ales sa faci dulciuri, MAI ALES sa le mananci... Cate bunatati se pot face.
    Iti recomand blogul acesta: http://milicaleoreanu.blogspot.com/ E al unei colege de grupa. Are si alte link-uri, mai ales catre blogul lui Lily, care face niste torturi de nu-ti vine sa crezi cum arata. :D Check them out!

    RăspundețiȘtergere