duminică, 9 ianuarie 2011

Vrei video sau muzica de pe YouTube?

Dupa cum stiti, YouTube este un site de video-sharing, adica utilizatorii incarca diverse filmulete, iar acestea pot fi vazute de oameni din intreaga lume. Ca sa vezi filmuletele de pe site-ul creat in 2005 nu e nevoie sa iti faci vreun cont.
Ca peste tot, exista reguli. De exemplu, sunt tari care nu permit difuzarea unor filmulete. Logic ca treaba cu drepturile de autor e valabila. Si mai sunt si alte reguli, dar nu ma bag in detalii.

Unde vreau sa ajung ... ? Oamenii vad si apoi vor si ei. Vorba ceea: "ochii vad, inima cere". Si asa, au aparut tot felul de programele si site-uri care descarca filmuletele de pe YouTube. Unele pe bani, altele gratuit. Fiecare alege ce vrea. Totusi, cunosc multi oameni care nu stiu cum sa faca rost de filmulete. Se intreaba cum sa tranforme flv in avi sau mai-stiu-eu-ce. Ce folosesc eu?
De exemplu, zilele trecute am gasit o coregrafie faina si am vrut sa invat cativa pasi de acolo. Deoarece conexiunea la net mai pica sau e enervant de lenta (de! asta-i treaba) si pentru ca nu vreau sa intru pe net de fiecare data sa caut acel filmulet, l-am descarcat pe PC.

http://keepvid.com/ e site-ul pe care il folosesc mereu. Este nevoie doar de URL-ul (link-ul) unde gasesti filmuletul dorit. Foloseste niste "treburi" Java, le zice "KeepVidApplet". Daca va cere, dati "Run". Daca nu aveti Java instalat ... instalati-va, ca nu va trebuie doar petru asta.

Este foarte simplu, e gratuit, iti ofera mai multe formate din care sa alegi si mi s-a intamplat foarte rar sa nu mearga. Am descarcat si direct format avi sau mpeg (doar am schimbat extensia la slavare).

Merge si pentru descarcarea filmuletelor de pe alte site-uri, de exemplu megevideo.com.
Aveti grija ce luati si cum va folositi de materialele obtinute :P. Adica ... licente, drepturi ... bla-bla :D

Ce facem daca vrem sa luam doar muzica? Or fi si site-uri sau programe care fac a asa ceva. Eu fac la fel. Descarc cu keepvid in format MP4, deschid cu un program de editare sunet/video, de exemplu Sound Forge si apoi salvez in format MP3, sau alt format audio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu