luni, 11 iulie 2011

Nothing lasts forever

Chiar a doua zi dupa izbucnirea marii depresii, a postat cineva pe facebook (fara vreo referire anume sau fara vreo intentie) imaginea asta.
Am citit-o atunci (da, am citit imaginea), si mi-am zis "as vrea sa cred in asta. nu stiu cum".

"Totul in viata e trecator.
Asa ca, daca lucrurile merg bine, bucura-te de asta pentru ca nu va tine la nesfarsit. Iar daca lucrurile merg prost, nu-ti face griji. Nici asta nu va tine la nesfarsit." ... cam asa ar suna o traducere "raw", mai din topor, nepoetica ...


Cineva (nu cel/cea care a postat imaginea) a vrut poate sa-mi transmita un mesaj. Inconstient poate (adica fara sa-mi dau seama), dar acum cred ca aceste cuvinte mi-au ramas undeva in cap si cred ca reprezinta prima ... chestie ... care a contribuit la procesul de vindecare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu