miercuri, 6 iulie 2011

Depresie vesela

Si cum eram eu depresiva pe facebook si vorbeam in stanga si in dreapta despre depresia mea ... si anuntam copiii ca nu mai fac dans, ca nu mai dansez cu R ... bla-bla, o fata de la dans ma intreaba "de ce?"

Si mai departe ...

- asta ma intreb si eu :|
- pai nu iti poti schimba radical viata fara niciun motiv si iarta-ma daca sunt prea curajoasa sa te intreb,dar nu mai puteam!
[(as vrea sa adaug eu, ca o paranteza.... asta ca sa vedeti ca un copil de 13-14 ani judeca mai bine ca mine)]

Si tot ea continua:
- sincer nu pot vedea clubul fara tine.nu pot sa cred
-foarte bine. fi curioasa, pune-ti intrebari si intreaba pe cei din jur. e foarte bine si nu ma supar ca intrebi. dar nu-ti pot explica. pur si simplu mi-e greu sa cred ca ma mai pot intoarce.
si nu va faceti griji. asa cum va uitati invatatoare, am sa ajung si eu o amintire. va fi altcineva in locul meu.
- pt mn cel putin ai fost,esti,si vei fi ca pe ceva ce nu pot uita si nu as vrea ceva in genul copilariei
- merci .... si pt jeleuri ;) (asta ca sa stric un pic atmosfera, ca de obicei)
- ‎:)):x vreti coloranti?
- da, ma gandeam sa ma fac bruneta. dar nu cred ca exista jeleuri negre :-/
- ee nu
- da? ce scarbos :|
- ‎:)) eu am crezut prima data ca sunt gandaci
da exista mai bine te-ai face blonda complet
- bleah, n-as putea manca asa ceva.
nu ma fac blonda ... mai bine ma fac roscata, morcov
- sau..mov ca strugurii
chiar ti-ar sta bine
- mmm....da, ma mai gandesc :D merci
- npc:)
- nu uita clubul emo:))
- unde-i asta? ...aaa .. cine mai e?
- pai deja ai uitat? atunci cand plangeam ..si dm profesor a spus r. ai venit venit in clubul emo unde erai tu,m.,dm profesor
- eh ... m. nu e emo. a incercat el sa ne pacaleasca si sa se strecoare fraudulos in club, dar nu i-a mers >:)
- ‎:))
cutitul meu nu taie!
- eu nu am cutite curate pentru ca beietii nu stiu sa spele vase :|
cred ca ar trebui sa mergem la metro. am auzit ca acolo au cutite bune ... d'alea profesionale de bucatar ;)
- ar trebui sa trimitem baietii sa cumpere..dar nu cred ca s-ar descurca cum se descurca o fata
tot noi in astfel de situatii
- ma, s-ar putea sa vina cu vreo scula de taiat copaci. dar aia nu-i buna, ca murim prea repede si n-avem timp sa suferim :))
-‎ :)) vine cu drujba si ne intreaba:e buna asta?sau sa cumpar una mai mare?
- pai iti dai seama. noi trebuie sa ne taiem singure, daca e prea mare n-o putem tine intr-o mana :(
- da:( mai bine le spunem ceva mai mic?si vine cu o unghiera
- da' oare un aparat din ala de ras nu-i bun? ca la alea se pricep :))
- da:)) ei mereu cu zambetul pe fata
- ‎"uite, draga, acest instrument e bun? stiu ca vrei sa suferi si as vrea sa suferi cat mai mult" .... si in continuare, in gandul lor: "ca si eu sufar de pe urma ta. si cine stie, poate pana la urma scap de tine >:)"
nu, baietii nu sunt chiar asa. adica, nu toti :D
- sora mea dupa o zi de munca si mers la facultate cand intra in camera de ce nu exista ceva sa te faca sa zambesti cand esti obosit,iar eu un cutit? de care preferi?
- ma, ...sa nu fi emo ca te bat !! :|
un cutter ca poti regla lungimea lamei :P
- sora mea,dar daca as sari de pe casa oare as mai zambi
si nu nu sunt emo doar incercam sa o fac sa zambeasca intr-un fel mai ciudat daca stau sa ma gandesc
- depinde ... daca sare cu zambetul pe buze si ramane asa pana jos .... cine stie ..?
bine ca nu esti emo :D
- niciodata nu m-as cufunda in aceea lume obscura....si sora mea hmm ar fi cam periculos sa sare cu zambetul pe buze si-ar sparge dintii..:))
- dar macar zambeste, nu asta vrea? :P
- da...:)
e frumos cand zambesti sincer
- da, zambetele sunt bune. ar trebui sa se gaseasca la magazin :|
- da..la fel si fericirea
 ar trebui sa faca promotie la asa ceva
- nu, sa nu se faca ... ar trebui sa fie secret, ca altfel se duc pensionarii sa se bata pe promotie ... si poate strica fericirea .... sau, daca nu ajunge la toata lumea? ceilalti ar fi suparati pentru ca oricum erau suparati si ar fi si mai suparati pentru ca n-au mai prins fericire la promotie

Un comentariu:

  1. Salut!

    Nu mai mergi la dans? :-s


    Nu stiu ce sfat sa-ti dau, pentru ca in astfel de situatii numai tu singura stii ce simti si ce decizii ar trebui sa iei. Daca vrei sa vorbesti cu mine despre ceva, nu te gandi ca ma bati la cap sau nush ce, spune-mi si vorbim, niciodata nu s-a pus problema sa ma bati la cap, iar o problema impartasita te scapa de povara. :)

    Cred ca te-au ajuns toate din ultimul timp si stress-ul a fost imens. Te rog mult ai grija de tine. Scrie-ti gandurile pe o foaie, te va ajuta. Lasa un mesaj cumva, sa stiu cum te mai simti.

    Ai grija de tine! Te pup! >:D<

    RăspundețiȘtergere