luni, 11 iulie 2011

Dream Theatre - Vacant


Piesa asta o stiam de mult, de prin liceu, cand am inceput sa descopar muzica rock, metal ... si alte derivate. Despre trupa asta mi-a spus baiatul care ma ajuta sa invat chitara. Imi plac mai multe melodii de-ale lor.

Nu stiam cum arata cel care canta, dar dupa voce imi imaginam ca trebuie sa fie un baiat/barbat dragut, frumos. Hmmm, nu-i chiar asa. Cand l-am vazut pe James LaBrie am zis ceva de genul: "Wha'?". Nu ma asteptam la genul acela de fizionomie. Nu-i urat, dar nicidecum asa cum mi-as fi imaginat.
(in maginea de mai jos, in care are barba, imi place ca e in stilul LOTR. Boromir, Aragorn, Faramir. nu? ) ... dar parca nu i se potriveste vocea.

Melodia asta imi placea (si imi place) in primul rand pentru instrumentatia absolut geniala ... goose bumps si emotie in stomac ... mai ales violoncelul, si apoi pianul si restul.
In al doilea rand erau versurile pentru ca imi placeau versurile intunecate, triste, ciudate, etc.

Cautam, in primele zile, o melodie "despre mine". M-am gandit imediat la "Vacant", in care simteam ca ma regasesc cumva.
Versurile le stiam si fara sa le caut pe net, cum fac cu alte piese, dar m-a trasnit deodata sa incerc sa aflu sursa de inspiratie.
Din cate am inteles, fata lui a fost in coma timp de 3 zile. Nu am inteles exact ce a provocat aceasta coma, dar am citit ca fost ceva neasteptat si inexplicabil.

Intr-un fel de coma ma simteam si eu.

Uite si versurile:
Hey you, Hey you
I'm right here
Conscience fading
Can't get through

Oh Lord
Helpless
Confused
Head swayed
Eyes glazed
And mine teared

She's losing control
What can I do
the vacant eyes
Black holes
Am I losing you

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu