luni, 11 iulie 2011

Hara - Mi-e dor de tine


Chiar daca e vara ... si in melodie e iarna ...
Tot prin facebook am dat de ea, tot in aceeasi zi ca si imaginea.
Ma face sa ma gandesc la mama, iar asta era unul dintre gandurile care ma apasau. Mi-e dor de tine, mama!


Seara se lasa si ganduri m-apasa
Ca n-ai sa mai vii.
Noapte se-asterne, zapada se cerne
Si poate-ai sa vii.

Poate ca luna o sa-ti zambeasca sa poti pleca,
Poate ca maine te vor aduce fulgii de nea
In calea mea

Zorii se-arata si tu esti departe
Dar poate-ai sa vii.
Ziua se pierde si tu esti departe
Dar poate-ai sa vii.
Poate ca maine te vor aduce fulgii de nea,
Poate ca vantul o sa-ti dea aripi sa poti pleca.

R:
Ca mi-e dor, mi-e dor de tine!
Ca mi-e dor sa pot zambi!
Ca mi-e dor, mi-e dor de tine,
Spune ca vii, spune ca vii!

Seara se lasa si ganduri m-apasa
Dar stiu c-ai sa vii.
Noapte se-asterne, zapada se cerne
Dar stiu c-ai sa vii.
Poate ca maine te vor aduce fulgii de nea,
Poate ca vantul o sa-ti dea aripi sa potï pleca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu