marți, 20 decembrie 2011

Par ca in reclame

Am investit acum 2 luni intr-un sampon si un balsam de la Joico. Se cheama "Body Luxe" si le-am luat de pe carespot.ro.

Erau la oferta "salon size". Whatever that means .... ca imi imaginam ca sunt mai mari de atat.

Parul meu e fin, rar si super subtire. Nu pot sa ma tund in niciun fel, nu sta cum il pun, se electrizeaza, ma chiuni cu el ore intregi ca sa ma aranjez pentru concurs sau pentru spectacol. Nu pot sa ma tund mai scurt decat pana sub barbie, dar nu pot sa-l las mai lung decat putin sub umeri. Nu l-am vopsit niciodata, nu l-am tratat chimic ... nu i-am facut nimic ca sa-l aduc in stadiul asta. Asa m-am nascut cu el, de la tata il am. Normal ca il agresez la competitii si asta agraveaza situatia, dar nu de asta e asa.

Tot caut de ceva timp un sampon bun. Si pentru ca mereu pleci de la salon cu parul frumos, stralucitor si bine mirositor, mi-am zis sa incerc un produs de salon. Am tot cercetat si m-am decis sa-l incerc pe asta: Joico Body Luxe.

Ma spal 1-2 ori pe saptamana pe cap. Ma spal cu trei clickuri (ca sa zic asa) de sampon si 3 de balsam. Nu pot sa zic ca am nu stiu ce volum, dar se aranjeaza mai bine si mai usor (doar la coafurile de zi cu zi), miroase super si straluceste parul exact ca in reclame. Si, ori mi se pare mie, ... dar parca are un pic de "body" parul acum ... daca intelegeti ... parcae un pic mai plin firul.

Cam asta e, nu prea am ce sa povestesc.

E bun pentru mine. Nu regret banii pe care i-am dat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu