marți, 20 decembrie 2011

Am unghii

Ca sa mai zic si altceva ... mai vesel sa zicem.

De ceva timp, am inceput sa vad la fetele din jurul meu unghii care mai de care mai frumoase si mai sanatoase. Ca apoi sa aflu ca sunt false, ca sunt cu gel. Eu am fost mereu impotriva unghiilor false pentru ca stiam ca ataca unghia naturala, ca o subtiaza, ca poti sa faci tot felul de infectii sau sa-ti apara ciupercute ... nu din'alea care se mananca.

Pana la urma mi-am facut curaj.

Acum un an si jumatate, cand am fost in Grecia, ma mandream cu niste unghii lungi si sanatoase. Dar la scurt timp dupa ce m-am intors din vacant am fost nevoita sa le tai pentru ca tot mi se rupea cate o unghie. De atunci n-ammai putut sa le las sa creasca pentru ca erau prea subtiri si se rupeau repede. Apoi a aparut o alta problema, atat la maini cat si la picioare, se exfoliaza. Nu le mai pot creste deloc, nici macar cat de putin ca sa se vada frumos, nu neaparat mari cum le aveam in Grecia. Am fost la dermatolog, mi-a dat sa fac cura cu vit.A. Nu m-a ajutat deloc.

Si cum ma tot chinui cu unghii cu forme si lungimi diferite ... m-am gandit sa ma documentez mai mult. Am intrebat-o pe cumnatica mea unde si le face, cat costa, cum se face, ce se intampla. M-am documentat si pe net.

 Am ajuns la concluzia ca nu e chiar atat de rau precum imi imaginam. E un gel transparent pe care ti-l pune peste unghie, exact ca o oja, doar ca nu miroase. Se pune unghia sub o lampa UV (partea asta nu prea imi place) si se intareste gelul. Asa ti-a construit unghia. Apoi ii da o forma cu pila, dupa care iti face modelul pe care il vrei tu, tot cu gel.
Iti alegi ce lungime vrei, ce forma vrei si ce model iti place. Ce mai e fain e ca daca iti vine vreodata, poti sa dai cu oja de care vrei, iar cand o stergi ramane tot modelul pe care ti l-a facut cu gel.

Mai sunt si alte metode, am intles ceva cu tipsuri(?), care se lipesc, dar eu nu sunt de acord cu lipit pe unghii.

Cam o data la 2-3 saptamani trebuie mers din nou sa umple spatiul de la radacina cu gel (doar unghia creste,nu?). Nu am mers pana acum la umplere, dar banuiesc ca tot atunci iti mai regleaza lungimea si iti schimba modelul.

M-au durut putin unghiile a doua zi, dar suportabil si mai mult cand apasam pe ele.

Am ales sa-mi fac acum unghiile pt ca tot aveam spectacolul si am vrut sa arate bine manutele mele. Cand am ales lungimea, uitasem ca unghiile mele cresc repede. Si am abia o saptamana si cateva zile si deja ma incomodeaza pentru ca sunt prea lungi.

Am sa mi le fac in continuare pentru competitii, mai mult, iar dupa ce termin sezonul mi le dau jos si imi tin unghiile mai scurte la vara.

Ce e mai nasol, si nu neaparat la unghii false ci la unghiile lungi, e ca nu poti sa faci unele chestii. Eu de exemplu, nu pot sa dezlipesc etichete. Mi-e greu sa iau monede de pe masa, sau chibrite si in general lucruri mici. E nasoala senzatia la tastat, si cateodata apas 2 taste deodata. Chestii din astea ....
Alt lucru mai nasol e ca sunt un pic cam greu de curatat pe dedesubt.
Dar unghiile arata foarte bine.
Cele 2 poze sunt cu unghiutele mele cele noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu