luni, 22 noiembrie 2010

Mi-a "stricat" fata

Zilele astea, cand ma uitam in oglinda, am dat peste un semn, pe fata. Asa mi-am amintit ca am fost acum vreo 3 saptamani la cosmetica. SI vroiam sa mai zic cuiva intamplarea asta, s-o injur un pic pe tipa de la prestigiosul salon la care am fost.

De ce se duc femeile la saloane de cosmetica? Ca sa scape de cosuri, puncte negre, ca fata lor sa fie mai frumoasa si mai luminoasa. Cam asa?
La mine nu s-a intamplat chiar asa.

Eu am fost, in primul rand pentru pensat, sa imi dea o forma la sprancene. Cand mi-am facut programarea, mama mi-a zis sa incerc si un tratament facial. Hmm ... bine.

Mama a facut cursuri de cosmetica si stie baza, am invatat-o si eu cat de cat de la ea. Doar ca ea nu a prea facut practica si nu se incumeta sa lucreze orice, daca nu stie sigur ce face.
Deci ... am fost la un salon renumit in orasul meu, cu nume de floare de munte (o specie deosebita), la o doamna pe nume Simona. Am dat o caruta de bani pe ceva ce putea sa imi faca mama mult mai bine acasa, ca doar are aparatura. Am zis sa incercam si acolo, stiam ca sunt preturi mari, dar ... am zis ca poate e mai bine. NU!!!

Nu mi-a placut cum am fost tratata de la inceput. La intrare era o doamna, un fel de receptionera, probabil. I-am zis ce-i cu mine si mi-a zis sa merg. Nu mai fusesem acolo niciodata, asa ca am intrebat-o unde sa merg, ca nu stiu. Si mi-a zis, aproape razand, unde sa ma duc. Indicatiile nu au fost prea bune. Am ajus la etajul de care mi-a zis ea. Acolo era cam ... pustiu. M-a cam lasat sa caut ca proasta cabinetul de cosmetica. In fine, l-am gasit.

"Cosmeticiana" parea cam acra. Poate doar mi s-a parut mie :D. Nu s-a purtat deloc profesionist. Igiena era aproape la limita. A scapat penseta pe jos la un moment dat si nu a dezinfectat-o. Nu mi-a dat un halat sau ceva sa imi protejez hainele de creme si de masca. Cand am plecat eu nu a schimbat cearsaful acela special de pe masa (sau cum s-o fi cheamand), care era de unica folosinta. O alta clienta s-a asezat pe el, imediat dupa mine.
Masajul mi l-a facut parca nu eram o fiinta vie, ci o chestie care nu simte nimic. Mult prea agresiv. Mama a invatat la curs ca atunci cand faci masaj o mana trebuie sa fi intotdeauna in contact cu tenul. Tipa asta lua mainile si deodata ma trezeam ca se repede pe fata mea. Si la demachiat ... simteam cum ma irita dischetele alea, iar ea apasa cam tare.
Astea le-am suportat asa.

Eu stiu ca am tenul sensibil. Cand am mers ca model la cursul mamei le-au pus pe fete sa studieze ce tip de ten am. Si acolo s-a ajuns la aceeasi concluzie: am tenul sensibil. Femeia asta ori e proasta ori nu vrea. Nu a facut un test acolo sa vada.
S-a bagat la extractii "de toata frumusetea". M-a chinuit jumatate de ora pentru cateva puncte negre si cateva cosuri care abea se vedeau (nu ctiu cu lupa cum se vedeau), pe care nici nu stiam ca le am. Si mi-a facut niste semne idioata aia, ca abea dupa 1 saptamana au inceput sa se vindece, iar unul il mai am si acum.

Nu cred ca voi mai merge vreodata acolo. Acu' ma tin sa imi pastrez forma (care e destul de buna) la sprancene. Daca va fi nevoie sa mai merrg ... la Simona, la salonul "mare branza", nu mai merg.

2 comentarii:

  1. :)) La salonul acela ma tund eu :)). Dar imi cunosc frizerul de 2 ani si ceva, asa ca stiu ca sunt pe maini bune.
    Hai ca ai fost haioasa, cum ai descris tratamentul. :D "Oops, am scapat penseta, dar n-are nik, suflu pe ea de praf si gata." Era cam apucata tanti aia, daca se repezea la fata ta in halul ala. Plus masajul ala viguros, zici ca framanta aluat. :P Doamna aia de la intrare, daca e una in varsta, cu parul mai colorat, e patroana cred. Daca ma gandesc bine, sunt 2 mai in varsta... In fine, e cam riscant sa te duci la saloane care nu respecta conditiile de igiena, te poti trezi cu fel de fel de micoze.
    Foarte tare articolul! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, nici tu nu dormeai la ora 12 noaptea? :P
    Mda, ce sa zic .. nu cu salonul am neaparat o problema ci in special cu "dna." "cosmetician" Simona de la Floare de colt. Oricum, trebuie sa imi gasesc pe cineva ieftin si bun la care sa merg, pentru ca acusica pleaca mama :-<

    RăspundețiȘtergere