marți, 5 ianuarie 2010

Ce mai e si asta?

Ca sa nu apara din senin un post, fara nicio legatura cu ... nimic, fac o mica introducere.

Am un nume si o varsta si locuiesc intr-un oras din "biata Romanie". Nu am pretentii ca sunt desteapta sau in vreun fel. Eu sunt eu si ... as vrea sa fiu tot eu, dar altfel. Nu stiu pentru cati are sens ceea ce spun, dar cred ca intr-o zi am sa reusesc.

Despre ce am sa scriu? Nu stiu. Ce o sa imi vina mie. Despre filme, carti, despre algoritmi sau programe in diversele limbaje pe care le-am invatat pana acum, despre persoane, despre jocuri, despre ce am vazut sau ce am auzit si alte chestii -"parti din viata mea". Voi scrie parerea mea sincera si voi fi directa (asa cum nu prea imi permit sa fiu in viata de zi cu zi).
Nu promit ca voi scrie opere de arta, jurnale intime sau cine stie ce review-uri. Nu promit nici ca va interesant sau ca ma veti intelege de fiecare data ce vreau sa spun.
Viata mea nu e chiar asa interesanta, dar poate descopar ca e mai grozava decat credeam.

Deci cam asta e si cam asta va fi. Sau ... cine stie?

3 comentarii:

  1. Felicitari! E un blog super! ;) Imi place foarte mult cum scrii, sincer si original. Si acum mai rad la Momentul de spleen. :D Noi am vorbit multe la vietile noastre si ne cam stim de ceva anishori, dar cand citesc ce ai scris pe blog, parca descopar o alta latura a ta, una de scriitoare, totul e desprins ca dintr-un jurnal. ;) E foarte bine sa consemnezi ce ti se pare important, pentru ca te ajuta sa te eliberezi de sentimente negative. Ar trebui sa fac si eu asa ceva, ca la cate sentimente negative am eu... :)) Te rog sa mai scrii, cand mai ai timp. Eu oricum citesc si recitesc tot ce ai pus pe blog. ;)
    Te pup, ai grija de tine! >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa ..."momentul de spleen"!! bine ca mi-ai amintit. trebuie sa il caut, poate il pun pe blog :D
    S-ar putea sa-ti placa blogul pt ca scriu cam asa cum vorbesc :P, iar cand vorbim noi doi, vorbim mult:D
    Ma intreb subiectele cator articole nu au fost si subiecte ale discutiilor noastre :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Aseara pe la 1 am recitit momentul, radeam cu pofta de unul singur in toiul noptii. :)) Ar trebui sa-l pui pe blog. ;)

    RăspundețiȘtergere