sâmbătă, 25 iunie 2011

M-am bagat pe youtube

yello'!
Nu am mai scris de mult. ... as fi vrut de mai multe ori, dar acum, ca iubitul meu sta la mine, nu mai am "privacy" sa scriu linistita.

Profit acum, ca e la peste. ... si fac si o schimbare de imagine.

Niuz: mi-am facut channel pe youtube. De ce? Ce o sa fie acolo?
In primul rand acolo postez filmulete private, mai de familie sa zic asa, pe care nu vreau sa le impart cu toata lumea. Astea oricum nu le puteti vedea decat daca aveti link catre ele.
In rest, am sa pun filmari de pe la competitiile de dans (nu cu mine, alea sunt private :P) ... si ce altceva o sa imi vina mie sa mai postez acolo.

Si ca tot vorbim de youtube ... am gasit o fata mai nebuna: Jenna Marbles. E dansatoare, animatoare ... go-go dancer se cheama. Posteaza in fiecare miercuri cate un filmulet. Am fost bucuroasa ca mai sunt si alte fete care se prostesc asa .... adica mai fac si eu asa prin casa sau cu persoane foaaaarte apropiate. Ma uit si ma distrez: JennaMarbles si pe JennaMarblesVlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu