duminică, 8 mai 2011

Ce stiu sa faca baietii?

Dupa cum am mai spus, ai mei au plecat. Acum, eu am luat asupra mea (fara sa imi doresc) datoriile mamei in casa. Am in grija, 2 baieti, un pisic si un caine batranel care sufera (printre altele) de incontinenta. Nu e grozav?
 
Cu ce ajuta baietii? Pai:
- comunica dintr-o camera in alta tipand, ca taranii
- tot timpul cat sunt acasa: sunt la PC, TV sau se joaca pe Wii
- lasa sa se adune munti de vase in chiuveta
- isi lasa canile, paharele sau ce altceva mai iau si folosesc din bucatarie ... le lasa in camera in care le-au folosit
- nu dau cu aspiratorul si nu sterg praful (decat la comanda ... si nu cumva sa se supere cand cer asta)
- nu curata chiuveta, aragazul, mesele sau blatul cand le murdaresc (ca au taiat ceva, ca a curs ceva lipicios, etc)
- pun ambalaje goale la loc (ca si cum inca ar avea ceva in ele)
- pun buertele de spalat vasele ud in cutia cu axion sau il lasa pe unde nimeresc
- nu pun niciodata vasele la loc (daca nu le-as pune eu, ar sta toate, nu stiu cum, pe uscator sau scurgator sau cum s-o fi chemand)
- nu se uita sa vada daca sunt in regula legumele care stau in camara sau in frigider (daca nu le-as verifica eu, ar sta putrezite acolo)
- nu pun rufe la spalat, decat daca au neaparat nevoie de ceva din muntele de haine murdare stranse
- evita pe cat posibil sa intinda rufele
- nu spala prosoapele catelului (are special pt problema lui cu incontinenta) si nu le pun la uscat
- nu spala pe jos
- nu curata WC dupa ce indeplinesc "the most dirty job"
- dupa ce au strans dupa catel, dau cu mopul uscat (de parca asta ajuta cu ceva la dezinfectarea locului sai la eliminarea mirosului), in loc sa il inmoaie intai in apa si detergent (dar ... macar strang dupa catel)
- nu uda florile
- ard vasele de gatit si capacele (azi au ars unul ... nu mai pot sa il curat..am incercat cu vreo 3 feluri de detergenti si prafuri..nimic, a ramas marcat pe viata)
- nu tin ordine DELOC!!!
... dar, macar: scot catelul la plimbare, ii dau pastile, se duc dupa apa, vin la cumparaturi si ajuta (atat cat se pricep) la chestii mai manly si ...duc gunoiul.

Da ... R are uneori pretentii de la mine ca de la mama. .... Ma plang, dar putea fi si mai rau. Totusi, mai spala din cand in cand vase.
Am noroc ca inca ne mai pot ajuta bunicii. Ma mai ajuta bunica si mai face cateodata mancare si pentru noi.

Deocamdata supravietuiesc. Ma tot gandesc: poate ca la un moment dat ma voi obisnui cu toate astea si n-o sa mi se mai para "mare filosofie". Dar pana atunci, multi nervi de infruntat.

Un comentariu:

  1. Dap, ai dreptate... Daca ai vedea ce-i la mine in camera acum. :)) Am rezistat cateva zile sa nu fac dezordine, dar acum am ramas in urma cu treburile casnice si am si eu niste munti: de haine murdare, hartii si alte ambalaje, etc. Poate si pt faptul ca stau singur si trebuie sa ma suport doar eu, imi permit sa le las aiurea prin casa, ca daca mai era cineva, cred ca situatia era diferita.
    M-am regasit in cam 70% din ce-ai scris aici. E grav sau poate doar caracteristic speciei. :)) Oricum, se poate si mai rau. ;) Funny articolul! :D
    Pup, ai grija de tine! :*

    RăspundețiȘtergere