luni, 28 februarie 2011

NU !! Hotel Eurovacanta, Slanic Moldova

Am vrut de mult timp sa scriu despre cantonament, mai exact despre locul in care am fost. Iata ...

Am fost la Euro Vacanta si prin iulie 2010, tot in cantonament (ca si in februarie 2011). Nu am fost nici atunci multumita si nu am fost nici de data asta.
In cantonament au participat, in mare parte, copii cu varste intre 6 si 14 ani.
In vara, am ales hotelul pentru ca au sala de sport si pentru ca e aproape de parc, unde mergeam la alergari dimineata.

Incep cu ce e bun. Conditiile de cazare sunt ok, in corpul in care am stat noi (cel de deasupra receptiei). Am inteles ca in celelalte corpuri e mai nasol. Baie in camera, pat in care poti dormi, mobila care nu se dezintegreaza, geamuri care se pot deschide. Mancare comestibila.
Cam atat. Mai departe ... probleme, mai mici sau mai mari.

Unele camere nu se pot inchide pe dinauntru, pentru ca se blocheaza si s-ar putea sa ramai pe afara. Camerele de deasupra firmei luminoase nu au fost agreate pe timpul noptii, mai ales daca clipeste. Cele din spate (care dau spre bazin si spre sala de sport) nu au o priveliste prea placuta si sunt intunecoase, dar vara sunt mai racoroase.

Cand am fost in vara 2010, baia nu era curatata cum trebuie. Cada de la dus era plina de par si spuma. SCARBOS!!! Cand am fost la receptie si i-am spus baitului de acolo despre problema, a tras un zambet nesimtit si a zis ca va vorbi cu o camerista sa rezolve problema. A venit camerista, i-am aratat mizeria si mi-a zis ca a facut curatenie. I-am dat o replica pe masura, dupa care si-a facut treaba “pana la capat”, dand doar un pic cu dusul sa se scurga restul. Totusi, de unde stiu eu daca a dezinfectat baia sau nu. Canalul era infundat si a trebuit sa vina sa se ocupe si de asta.Camerista zicea ca de fapt canalul infundat era problema, ca ea a dezinfectat si a curatat, dar nu s-a scurs.
Intr-o alta camera intrerupatoarele miroseau a ars. In altele nu mergea aerisirea de la baie si in doua camere au fost probleme la toaleta, curgea apa din vas.

Hartie igienica nu aduc atunci cand se termina, gunoiul il strang foarte rar din camera, curatenie in camere nu se face.

Anul trecut, am stabilit noi meniul, impreuna cu bucatarul. Anul acesta, le-am zis sa faca ei meniul si sa fie cat mai diversificat. Da, sigur!!! Nu a existat o zi in care sa nu se serveasca cartofi fierti, care nu stiu cum de erau uscati si inecaciosi. In supa am gasit gandacei din aceia mici de faina, clatitele nu erau bine prajite, apa era de la robinet si avea un gust groaznic, dimineata se servea un mic dejun foarte saracacios, iar la pranz faceau portiile foarte aiurea (unii copii primeau mai mult, altii mult mai putin). Unul primea o bucata de carne mai mare, iar un adult primea un rest, un sfert din cat primea altcineva. Nu e o nenorocire ca sunt portii inegale, dar cum sa tratezi un adult la fel ca pe un copil? Un adult mananca mai mult.

Sala de sport e foarte mare, ceea ce e bine. Nu e o sala pentru dans sportiv pentru ca e mocheta cauciucata (cred ca asa se cheama) si mi-am stricat pantofii intr-o ora de lucru. E buna pentru alte sporturi. Mentionez ca are acoperisul de sticla si intra lumina de te saturi. Iarna sa zicem ca mai merge, dar vara e insuportabil: si soare si caldura. Iarna, picura din tavan apa, cred ca de la aparatele de aer conditionat sau ceva, si trebuie sa ocolesti numeroasele balti.

Sala de conferinte in care amintrat noi e buna, iar noi acolo ne-am facut majoritatea antrenamentelor iarna asta, pentru ca era mai cald, mocheta pe jos (si nu ne stricam pantofiii), chiar daca era mica pentru o asemenea activitate.

Eu nu am fost la piscina, dar cei care au fost mi-au spus ca in vara erau gandacei care pluteau “veseli”. In plus, cand treci pe langa piscina (pe acolo trebuie sa mergi ca sa ajugi in sala de sport) este un miros absolut ingrozitor de clor (foarte puternic, aproape iti vine rau) si de toaleta, iar pe jos sunt balti.

Eu nu as mai merge acolo, dar probabil nu voi avea de ales. Oricum, intr-un cantonament nu te astepti la cine-stie-ce lux. Au supravietuit toti, n-am murit de foame, de frig, antrenamente am facut.
E ok, dar destul de nasol. Nu recomand, decat daca nu gasiti in alta parte. As da intre 1 si 2 stele hotelului, pentru conditii, masa si pt personalul hotelului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu