duminică, 4 septembrie 2011

In sfarsit Sailor Moon pe torrentz

Acum doua saptamani, eram in sufragetie cu fratele si cu iubitul meu. R este un fan impatimit al animeurilor. Se uita la tot felul de seriale anime si citeste manga (?) pe net. El se uita chiar atunci la un desen animat, de care eu si fratele meu nu eram interesati.

Totusi am remarcat ca acel desen avea lookul desenelor din copilarie si am inceput sa ne amintim tot felul de seriale de desene animate:

-  unul cu niste pitici ecologisti care se bateau mereu cu niste troli; asta era pe ProTV
- unul inspirat de "Mizerabilii" (Gavroche si Cozette)
- Transformers, Captain Planet
- Tom si Jerry, care incepeau la ora 20:00, si ne rugam de tata sa ne lase sa ne uitam la TV; apoi urmau Looney Toons si apoi Familia Flinstone
- Popeye care manca spanac si devenea fortos
- Familia Jetson
- Omul Tomata ... era si Lamaita Dulce pe acolo si Imparatul Pepanas
- Testoasele Ninja
- Denver, ultimul dinozaur ..sau asa ceva
- un catel gri cu pelerina si cu masca verde, cred ca era mecanic .. nu stiu cum se cheama
- Familia Adams ... aia cu masina nu cand stateau la casa
- Zorro
- Ratonii
- Pif si Hercule
- Lidia in jurul lumii
- Pinky and the Brain
Si mai erau o gramada de desene frumoase, colorate, interesante si care aveau o poveste. Nu ca cele de azi, stupide, urate fara niciun sens. Ne mai miram ca se manifesta copiii asa cum o fac.

Printre desenele de care ne aminteam era si "Sailor Moon". Ce mi-a placut desenul asta!
Fratele meu, mai mult din amuzament (deact de nostalgie) a zis ca sa il cautam pe net sa ne uitam la el. I-am zis ca l-am cautat de multe ori si nu l-am gasit. Nu stiu cum, dar el a gasit un torrent.
Eu am plecat a doua zi in cantonament si nu am apucat sa vad nimic. Dar cum m-am intors m-am pus si eu pe cautat. Am gasit si mi-am tras toate sezoanele. Intre timp am aflat ca mai sunt si niste filmulete cu Sailor Moon si le-am descarcat si pe acelea.

Cei care vor, gasesc toate sezoanele aici: http://thepiratebay.org/torrent/3502561
Gasiti filmuletele aici: http://thepiratebay.org/torrent/4379948

Eu m-am uitat la fiecare episod si vreau sa le vad pe toate. Sunt acum la al doilea sezon.
Atunci le vedeam alfel decat acum. Imaginatia functiona altfel. Dar imi plac si acum, chiar daca sunt faze care mi se par cam lipsite de sens.

Cei care vor sa-si mai aminteasca de copilarie ... puteti intra pe http://dincopilariamea.blogspot.com mai gasiti acolo si alte lucruri, nu doar desene animate. Oricum internetul este plin de asfel de amintiri daca aveti rabdare sa cautati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu